ماهی سالمون
ماهی سالمون
ماهی سالمون
ماهی سالمون
ماهی سالمون ماهی سالمون

ماهی سالمون رودخانه

2,300,000 ریال
بدون مالیات
ماهی سالمون دارای گوشت سفید و چربی است که محتوی امگا-۳، پروتئین، ویتامین D، ویتامین B12، ویتامین B6، ویتامین A و مواد معدنی مانند سلنیوم و فسفر است. به دلیل مزه خوشمزه و مفید بودن، این ماهی در غذاهای مختلف و پرورشی به کار می‌رود.
موجود

رتبه بندی :  

0 بررسی ها
موجود

می‌توان ماهی سالمون را به صورت سرخ شده، سوخاری، پخته، کباب، مربی، سالاد و غیره تهیه کرد. همچنین، می‌توان از این ماهی فیله هایی را نیز تهیه کرد که در تهیه غذاهایی مانند سوپ قابل استفاده هستند.

لازم به ذکر است که در تهیه ماهی سالمون، بهتر است از ماهی تازه استفاده کرد و در صورت استفاده از ماهی منجمد، باید به دقت از یخ بیرون آورده و به آرامی در دمای اتاق یا در یخچال به مدت چند ساعت قبل از پخت گذاشته شود. همچنین، بهتر است ماهی سالمون را با ادویه‌هایی مانند رزماری، زعفران، فلفل سیاه، زنجبیل و نمک تند پخت کرد تا مزه آن بهتر بیاید.

در نهایت، برای پخت ماهی سالمون می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند سرخ کردن، پخت، کباب کردن و آهسته پخت کردن استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید ماهی سالمون را با روغن زیتون و ادویه‌های مختلف درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه پخت کرده و سپس با سبزیجات و یا سس‌های مختلف سرو کنید.

200 قلم

منابع خاص

در حال حاضر هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است

بازگشت به بالا
منو
بستن
سبد خرید
بستن
بازگشت
حساب کاربری
بستن